středa 24. února 2010

Pěna z Kuřecích Jater

Já rád játra, ty rád játra, on rád játra, trumpeta....tak nějak zmateně si pamatuji tuhle písničku z dětství. Teď jsem velká holka a od manžela jsem k vánocům dostala nejnovější kuchařku Marthy Stewart. Protože jsem sama doma, rozhodla jsem se vyzkoušet recept, který bude z celé rodiny zaručeně chutnat jenom mně.

A tímto se konečně dostávám ke svým oblíbeným játrům, které zde hrají hlavní roli....játra a ostatní účastníci prosím na scénu...

Seznam ingrediencí:

500g kuřecích jater
1 cibule
několik lžic oleje
hrubozrnná sůl a pokud možno čerstvý pepř
kousek másla
tymián
1 lžička suché cherry

Játra osušíme papírovou utěrkou a nožíkem z nich vyřízneme blány. Na pánvi rozpalíme několik lžic oleje. Já většinou použiji slunečnicový. Játra smažíme asi 5 minut po obou stranách. Důležité je, aby uvnitř zůstala růžová.

Cibulku nakrájíme na jemno a smažíme dozlatova spolu s tymiánem.


Všechny dobroty nasypeme do misky a ručním mixérem hezky dohladka umixujeme.

Ozdobíme tymiánem a hostina může začít.

Mňam........dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts with Thumbnails