čtvrtek 18. března 2010

Super Kuřecí Paličky

Je toho poskrovnu, co můžu uvařit a spolehnout se, že to obě moje děti bez řečí snědí. S tímto receptem mám zatím téměř stoprocentní úspěšnost. Další bod navíc je, že paličky umí (a je ochotna) jíst bez mojí pomoci naše dvouletá dcera. Tímto tenhle recept povýšil na jedno z mála jídel, které netrávím neustálým opakováním věty "prosím tě, dej si do pusy" a najím se oběma rukama.



Přizvala jsem si k vaření:

neomezené množství kuřecích paliček (zde 1 balení, což bylo 9)
1/2 másla asi 125g
šťáva z 1 citronu
koření dle chuti př. paprika, drcený česnek, ochucené soli atd.
pepř a sůl

V malém rendlíku si na mírném ohni rozehřejeme máslo. Do něj přimícháme šťávu z citronu a ochutíme solí, pepřem a kořením dle chuti. Já jsem použila uzenou papriku (ňamka). Připravíme si pekáč s mřížkou. Jednu paličku po druhé "vykoupeme" v marinádě a umístíme na mřížku.
Troubu předehřejeme na 200C.


Pečeme 35 min. Pokud nám ještě zbyla marináda, v průběhu pečení můžeme paličky několikrát potřít. Pokud se nám kuře nezdá dostatečně zlaté můžeme ještě pár minut navíc , ale dáváme pozor, abychom nespálili.




1 komentář:

Related Posts with Thumbnails